قالیشویی ولنجک

قالیشویی ولنجک

قالیشویی ولنجک تلاش می‌کند با تجهیز خود به ابزار الات مدرن ماشین شویی و بکارگیری کارکنان ماهر همپای صنعت قالیشویی در دنیا خود را مجهز نماید تا خدمات بهتر و مناسب‌تری را به مشتریان خود ارائه دهد. کارکنان قالیشویی ولنجک، آموزش دیده و مجرب هستند که فرش و شوینده‌ها را به خوبی می‌شناسند و مدام در پی ان هستند که اطلاعات خودشان در این زمینه را افزایش دهند.

خدمات قالیشویی ولنجک

اگر در محله ولنجک زندگی می کنید و به دنبال مرکز خدماتی قالیشویی هستید که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد ما به شما قالیشویی زعفرانیه را با بیش از 30 سال سابقه پیشنهاد می دهیم، این قالیشویی با بهره مندی از بهترین و مدرن ترین تجهیزات علاوه بر شستشوی فرش در زمینه سایر خدمات دیگر نظیر لکه برداری، رنگبرداری و … نیز فعالیت دارد و توانسته است با ارائه بهترین خدمات اعتبار بالایی را کسب و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

هزینه شیشتشوی فرش در قالیشویی ولنجک

قالیشویی زعفرانیه دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان می باشد و قیمت شستشوی فرش و سایر خدمات هر شش ماه یک بار از سوی این اتحادیه اعلام می شود که این مرکز قالیشویی نیز بر این اساس عمل کرده و شستشوی فرش را براساس متر مربع محاسبه می کند.
البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که در برخی موارد هزینه نهایی براساس توافق میان مشتری و مدیریت قالیشویی تعیین می شود، و یا حتی در مواردی نیز به منظور جلب رضایت مشتری و در ماه های پرکار مانند اسفندماه قیمت های درج شده در آگهی به منظور جلب رضایت مشتریان کمتر از قیمت تعیین شده اتحادیه می باشد. قالیشویی فرمانیه از شعبه های کارخانه قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده انواع خدمات مبل شویی و شستشوی انواع فرش و لکه برداری فرش می باشد.

ویژگی های قالیشویی ولنجک

مرکز قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده خدمات قالیشویی ولنجک، برای ارائه خدمات با بالاترین کیفیت نکاتی را در سرلوحه کار خود قرار داده است که به قرار ذیل است:

استفاده از مواد شوینده براساس جنس فرش در قالیشویی ولنجک

همانطور که می دانید الیاف فرش ماشینی با فرش دستبافت با هم فرق دارد در نتیجه نحوه شستشو و مواد شوینده ای که برای آن ها به کار می رود نیز متفاوت خواهد بود که قالیشویی ولنجک به این امر مهم توجه کرده و برای شستشوی فرش های دستبافت از مواد شونیده گیاهی استفاده می کند این مرکز همچنین از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته برای شستشوی انواع فرش بهره مند می باشد.

موقعیت مکانی قالیشویی ولنجک

از دیگر ویژگی های این مرکز قالیشویی موقعیت مکانی است که به راحتی می تواند تمامی حومه اطراف خود را تحت پوشش قرار دهد، قالیشویی ولنجک به توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد سرعت عمل بالایی در ارائه خدمات دارد، این مرکز از سرویس حمل و نقل بهره مند بوده و بعد از ثبت سفارش مشتری فورا نیروهای خود را به محل اعزام می کند.

ارائه خدمات آنلاین قالیشویی ولنجک

شما با مراجعه به سایت قالیشویی ولنجک (زعفرانیه) می توانید از خدمات آنلاین قالیشویی زعفرانیه نیز بهره مند شوید، کارشناسان ما در بخش پشتیبان آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه ارائه خدمات و ثبت سفارش هستند همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات از طریق همین سایت با ما در میان بگذارید.

پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه های زندگی بشر تاثیر گذار بوده و تجهیزات و دستگاه های مدرن جایگزین روش های سنتی شده اند، که این امر در مورد قالیشویی نیز صدق می کند، به گونه ای که با روی کار آمدن مراکز خدماتی قالیشویی دیگر کسی مانند گذشته به روش دستی در منزل برای شستن فرش اقدام نمی کند. قالیشویی الهیه از شعبه های محبوب کارخانه قالیشویی زعفرانیه می باشد. در صورت نیاز به خدمات شستشوی فرش با ما در تماس باشید.

تعداد قالیشویی در ولنجک موجب می‌شود خانواده‌ها در انتخاب قالیشویی مردد باشند.اگر شما به دنبالی یک قالیشویی خوب در ولنجک هستید. می‌توانید به قالیشویی زعفرانیه اعتماد نمایید. شرکت قالیشویی زعفرانیه دارای شعبه‌های متعددی در سرتاسر تهران است.

شستشوی فرش در قالیشویی ولنجک
شستشوی فرش در قالیشویی ولنجک

نکات مهم در شستشوی فرش در قالیشویی ولنجک

کارخانه قالیشویی ولنجک برنامه‌های خاصی در اموزش کارکنان خود دارد. فرش‌ها چه در هنگام شستشو و چه در منزل به مراقبت‌های خاصی نیاز دارند. اگر شما هم به این نکات توجه نمایید می‌توانید فرشتان را به مدت طولانی‌تری محافظت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

هنگامی که فرشتان را در اتاق پهن می‌کنید توجه کنید نور مستقیم آفتاب به آن نتابد. این نور در مدت زمان به عنوان یک رنگ برندهء طبیعی عمل می‌کند و قسمتی از قالی به اصطلاح بور می‌شود. همچنین باید مواظب بود قالی در هنگام جابجایی به جایی گیر نکند و پاره نشود یا ترک برندارد. در هنگام شستشو نیز مراقبت زیادی نیاز دارد. قالی حتی در هنگام جمع کردن پس از شستشو نیاز به مراقبت دارد تا نخورد و نشکند. کارخانه قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده انواع خدمات شستشوی فرش و رفوگری در قالیشویی الهیه می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی با ما تماس بگیرید.

مزایای قالیشویی ولنجک

  • کارکنان شرکت قالیشویی ولنجک راجع به تمامی موارد ذکر شده اموزش کافی دیده‌اند.
  • به محض ان که مشتری با شرکت تماس می‌گیرد کارکنان به در منزل وی رفته و فرش را دریافت می‌کنند. این دریافت همراه با ارائه رسیده مهرخورده شرکت است.
  • تمام مشخصات فرش شما روی این رسید نوشته شده است.هنگام برگشت فرش این رسید از شما تحویل گرفته می‌شود.
  • هنگامی که فرش به کارخانه می‌رسد باید غبارگیری شود. عمل غبارگیری را در قدیم به صورت تکان‌های شدید فرش انجام می‌داده‌اند. اما امروزه با انواع جارو انجام می‌شود.
  • بعد از ان فرش لکه گیری می‌شود برخی از لکه‌ها به محلول‌های شیمیایی نیاز دارند.
  • میزان استفاده از این مواد به نظر کارشناسی نیاز دارد تا رنگ الیاف فرش را از بین نرود.
  • سپس ماشین‌ها فرش را شسته و ابگیری می‌نمایند.ماشین‌های شرکت مدرن است و نگرانی از بابت فرش در ان وجود ندارد.
  • پس از ان فرش در جایی مسطح پهن می‌شود تا خشک شود. فرش نباید در آفتاب مدت زیادی بماند،همچنین نباید تا خورده و چروک باشد.
  • هنگامی که فرش کاملا خشک شد از طرف شرکت قالیشویی ولنجک به مشتری پیام داده می‌شود که فرش را دم منزل تحویل بگیرد.

چگونه فرش خود را در ۱۰ دقیقه تمیز کنیم؟

بهترین راه برای تمیز کردن فرش در خانه روشی است که بتوانید فرش ها را بصورت عمیق تمیز کنید و بدون آسیب رساندن به الیاف فرش بهترین نتیجه را بگیرید. همچنین عدم پخش بوی نامطبوع فرش پس از شست و شو بسیار حائز اهمیت است، زیرا وجود بوی کپک زدگی و بوی نامطبوع بر روی فرش پس از تمیز کردن به دلیل خشک شدن ضعیف فرش است.

همچنین وجود فرش های تمیز و معطر باعث به وجود آمدن فضایی میشود که باعث آرامش روانی اعضای خانواده شود. قالیشویی زعفرانیه قابلیت ارائه خدمات در تمام نقاط تهران از جمله قالیشویی شمال تهران را دارد. جهت دریافت خدمات قالیشویی در شمال تهران با ما تماس بگیرید.

نحوه تمیز کردن فرش از گرد و غبار

  • بهترین راه برای تمیز کردن فرش از کثیفی این است که فرش را بیرون از اتاق بلند کرده و به خوبی تکان دهید.
  • ممکن است لازم باشد فرش را در مکانی مرتفع بالا بیاورید و با گردگیر روی آن ضربه بزنید.
  • این مرحله را تکرار کنید تا تمام گرد و غبار فرش تمیز شود.
  • این روش به شما کمک می کند تا ذرات ریز گرد و غبار را از روی فرش ها تمیز و پاک کنید، به خصوص فرش هایی با پرزهای بلند که مقادیر زیادی گرد غبار بین الیاف خود دارند.
  • پس از اینکه با استفاده از گردگیر آن را از گرد و غبار به خوبی تمیز کردید، دوباره آن را در جای خود برس بزنید.
  • برای پاک کردن پرز و گرد و غبار روی فرش از جاروبرقی استفاده کنید.
  • برای تمیز شدن فرش از هرگونه گرد غبار می توانید هر روز یکبار با استفاده از جاروبرقی به صورت روزانه فرش خود را جارو کنید تا از تجمع کثیفی و گرد و غبار روی فرش جلوگیری کنید.

نحوه تمیز کردن فرش از لکه

  • روش های زیادی وجود دارد که باعث پاک شدن لکه های معمولی بر روی فرش میشوند.
  • ابتدا مقداری پتاس یا سدیم هیدروکسید روی و مقداری کلر با مقداری آب و مقداری مایع ظرفشویی تهیه کنید.
  • با دست چوبی محتویات را خوب هم بزنید.
  • برای جلوگیری از بالا آمدن بخارهایی که ممکن است به سیستم تنفسی شما آسیب برساند، بینی خود را به ظرف نزدیک نکنید.
  • آن را در ظرف پلاستیکی قرار دهید و بگذارید دو ساعت بماند سپس در یک بطری اسپری قرار دهید.
  • برای تأثیر آن بر روی یک مکان کوچک پنهان از فرش مخلوط را آزمایش کنید.
  • از آن برای تمیز کردن لکه های سرسختی که بر روی فرش وجود دارد با اسپری کردن چند بار روی محل و سپس مالیدن لکه با اسفنج استفاده کنید.

در صورت نیاز به خدمات قالیشویی نیاوران با کارخانه قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی در تهران در تماس باشید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه در محدوده نیاوران خدمات رسانی دارد. برای دریافت خدمات قالیشویی در نیاوران با ما تماس بگیرید.

نحوه شستشوی حاشیه فرش

  • در ابتدا کار از برس قالیشویی برای پاک کردن فرش از گرد غبار استفاده کنید و گرد و غبار و آلودگی را از روی آن پاک کنید.
  • داخل ظرف پلاستیکی کمی آب گرم با کمی مایع لباسشویی با کمی نمک و کمی سرکه + مقدار کمی خوشبو کننده لباس بریزید.
  • برس را به محلول آغشته کنید و حاشیه ها را با آن تمیز کنید.
  • این مرحله را تا تمیز کردن کامل تکرار کنید.
  • آن را با استفاده از یک پارچه خشک تمیز خشک کنید.
خدمات قالیشویی ولنجک
خدمات قالیشویی ولنجک

سایر خدمات قالیشویی ولنجک

اگر روش هایی قالیشویی را که در بالا به آن اشاره کردیم و لکه ها پاک نشدند، یا وقت کافی برای نظافت و شستن فرش‌ها را پیدا نمی‌کنید؟ یا از جمله کسانی هستید که از خستگی گلایه می کنید و بار نظافت و شستن فرش ها را بر دوش نمی کشید، به دلیل خستگی جسمانی که برجای می گذارد!! می توانید از یکی از شرکت های قالیشویی ولنجک که خدمات قالیشویی را ارائه می دهند استفاده کنید.جایی که آنها می توانند به طور حرفه ای فرش ها را از گرد و غبار و لکه ها از طریق ابزار، تجهیزات و کارگران آموزش دیده در قالیشویی تمیز کنند.

قالیشویی زعفرانیه (بهترین قالیشویی تهران) با بیش از ۳۰ سال سابقه خدمات قالیشویی و عضویت رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد. همچنین فرش ها را خشک و معطر می کنند و برای استفاده آماده می کنند. بنابراین در مواقعی که زمان مناسبی برای رویدادهای شما نیست و یا خسته می شوید یا وقت ندارید، استفاده از یکی از این شرکت ها بهترین گزینه است. پاک کردن لکه از فرش ابریشم یکی از مقاله های جدید سایت قالیشویی زعفرانیه می باشد که پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید.

ویژگی های قالیشویی ولنجک چیست؟

برای اطلاع از ویژگی های قالیشویی ولنجک زیر نظر کارخانه قالیشویی زعفرانیه پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

هزینه قالیشویی در ولنجک چقدر است؟

هزینه شستشوی فرش در قالیشویی ولنجک و تمام شعب طبق تعرفه های اتحادیه می باشد.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا 4.7 / 5. تعداد آرا: 12

تا کنون امتیازی داده نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمانپور
رحمانپور
1 سال قبل

چند بار برای قالیشویی تو منطقه ولنجک و تجریش از خدماتشون استفاده کردیم و راضی بودیم

فاطمه بروجردی
فاطمه بروجردی
6 ماه قبل

قالیشویی زعفرانیه از قدیمی ها هستن و قیمت و کیفیت خدماتشون هم واقعا عالیه

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x