قالیشویی سعادت آباد

قالیشویی سعادت آباد

اکثریت ایرانی ها سالی یک مرتبه برای شستشوی فرش های منزل خود اقدام می کنند از این رو به دنبال یک مرکز قالیشویی معتبر با ارائه خدمات در بالاترین کیفیت ممکن می باشند. اگر در سعادت آباد و محدوده اطراف آن ساکن هستید به طور قطع پیدا کردن مرکز خدماتی قالیشویی برای شما کار چندان سختی نخواهد بود.

اما در زمان انتخاب باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا قالیشویی مورد نظر از معیار و ویژگی های یک قالیشویی خوب برخوردار است یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی قالیشویی سعادت آباد بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم دعوت می کنم با ما همراه باشید.

خدمات قالیشویی سعادت آباد

پیدا کردن قالیشویی مناسب که تمامی ویژگی ها و معیارهای مورد نظرشما را داشته باشد شاید تا حدودی چالش برانگیز باشد به خصوص اگر در ایام پایانی سال که قصد خانه تکانی دارید و می خواهید فرش ها را برای شستشو به قالیشویی بسپاید.
در حقیقت شما به دنبال قالیشویی هستید که ضمن شستشوی فرش از صحت و سلامت آن در زمان تحویل اطمینان داشته باشید لازم است که بدانید در قالیشویی سعادت آباد شستشو به تنهایی مدنظر نبوده بلکه در این مرکز خدماتی از روش هایی برای ارائه این خدمات ستفاده می شود که فرش در معرض پوسیدگی و یا هر گونه آسیب دیدگی قرار نگیرد.

فرش علاه بر جنبه پوشش دهی داری جنبه زیبایی نیز می باشد و به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل منزل به عنوان پوشش دهی کف کاربرد دارد و از سوی دیگر در فرهنگ ایرانی نیز دارای جایگاه ویژه و خاصی می باشد از این رو انتخاب یک قالیشویی ایده آل برای سپردن این وسیله کاربردی به آن برایمان بسیار حائز اهمیت می باشد.

خوشبختانه قالیشویی سعادت آباد در زمره یکی از بهترین قالیشویی های مجاز قرار دارد که با خیالی آسوده می توانید فرش های خود را به این مرکز خدماتی بسپارید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه از بهترین قالیشویی های تهران آماده ارائه خدمات در  قالیشویی شمال تهران می باشد. برای آشنایی با خدمات ما و تعرفه ها با ما تماس بگیرید.

قالیشویی در سعادت آباد

فرش یکی از اصلی ترین و ضروری ترین وسایل خانگی است که در تمامی خانه های ایرانی وجود دارد و ضمن این که در جلوه زیبایی منزل تاثیر گذار است به عنوان زیرانداز نیز استفاده می شود از این رو تمامی اهالی منزل به صورت مداوم بر روی آن در رفت و آمد هستند لذا به سرعت کثیف شده و نیاز به شستشو پیدا می کند که برای این منظور بایستی به مراکز خدماتی قالیشویی سعادت آباد که بسیار معتبر هم هستند مراجعه کنید.

قالیشویی سعادت آباد با بهره مندی از وسایل و دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد شوینده مناسب در زمینه شستشوی انواع فرش و مبلمان فعالیت دارد، این مرکز قالیشویی فرایند شستشو و خشکشویی فرش را با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می دهد که این امر موجب شده تا با سرعت عمل بالایی به ارائه خدمات خود بپردازد. قالیشویی فرمانیه از بهترین شعبه های کارخانه قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی و مبل شویی و رفوگری در منطقه فرمانیه می باشد. برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

ویژگی های قالیشویی سعادت آباد
ویژگی های قالیشویی سعادت آباد

ویژگی های قالیشویی سعادت آباد

آنچه که موجب شده تا قالیشویی سعادت آباد به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز قالیشویی در سطح شهر معرفی شود ویژگی های منحصر به فرد آن است که در ذیل به آن ها می پردازیم:

مجوز رسمی فعالیت

یکی از مهم ترین ویژگی های یک قالیشویی مجاز بودن فعالیت آن است که بایستی مجوز فعالیت خود را از اتحادیه قالیشویان دریافت کند، قالیشویی های دارنده مجوز تعرفه و خدمات یکسانی دارند (تعرفه ها از سوی اتحادیه تعیین می شود) و در صورتی که در زمان ارائه خدمات به فرش صدمه ای وارد شود بایستی خسارت آن را به صورت کامل پرداخت کنند.

مواد شوینده مناسب با جنس فرش

فرش های ماشینی با توجه به این که حساسیت کمتری دارند از مواد شوینده شیمیایی برای شستشوی آن ها استفاده می شود اما الیاف فرش های دستبافت بسیار حساس بوده و نمی توان از هر شوینده برای تمیز کردن آن ها استفاده نمود.

اما قالیشویی سعادت آباد دقت لازم را در این باره داشته و شستشوی فرش دستبافت را با مواد شونیده گیاهی انجام می دهد. همچنین لازم است که بدانید برای شستشوی فرش دستبافت و ماشینی از دستگاه های مخصوص و جداگانه ای استفاده می شود. برای دریافت خدمات در قالیشویی الهیه با کارخانه قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی در الهیه تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه در منطقه الهیه خدمات رسانی دارد.

نکات مهم در انتخاب قالیشویی خوب در سعادت آباد

برای این که بهترین انتخاب را برای قالیشویی داشته باشید توصیه می کنیم به مواردی که در ذیل به آن می پردازیم دقت نمایید:

تحقیق از مشتریان و افرادی که قبلا از خدمات قالیشویی سعادت آباد استفاده کرده اند. قالیشویی سعادت آباد با ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید و وجود مشتریان قدیمی ثابت می تواند نشانگر رضایت آن ها از این مرکز خدماتی باشد. شما می توانید از دوستان و آشنایان خود که از خدمات این قالیشویی بهره مند شده اند تحقیق و پرس و جو کنید و از میزان رضایت آن ها مطلع شوید.

امتیاز تجربه و سابقه خوب

سابقه طولانی یک مرکز قالیشویی می تواند نشان دهنده تجربه بالای آن در ارائه خدمات با کیفت بالا باشد، قالیشویی سعادت آباد در طی سال ها توانسته است کار با کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه نماید.

دسترسی آسان

برخی از مراکز قالیشویی در خارج از شهر دایر شده اند که این امر می تواند امکان دسترسی به آن ها را تا حد زیادی دشوار کند و یا این که سرویس حمل و نقل نیز دارای هزینه بالایی باشد، اما برخی مراکز قالیشویی مانند قالیشویی سعادت آباد در مکانی مناسب و کاملا در دسترس قرار دارد و این امر موجب شده تا ضمن راحتی در حمل و نقل، قیمت ها نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند و از سوی دیگر فرش ها سریع تر به دست شما می رسد. مبلشویی و هم چنین رفوگری فرش از خدمات تخصصی مجموعه قالیشویی زعفرانیه می باشد در صورت نیاز به خدمات دهی با ما تماس بگیرید.

کیفیت در خدمات

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب قالیشویی که باید بیش از سایر موارد به آن توجه داشته باشید کیفیت در کلیه خدمات ارائه شده از سوی این مرکز است، توجه داشته باشید که کیفیت تنها در مورد خدمات مرکز نبوده بلکه مواردی مانند نحوه برخورد با مشتری و تعهدات کاری نیز در کیفیت خدمات تاثیر گذار می باشد که در این مورد قالیشویی سعادت آباد توانسته است رضایت مشتریان خود را در تمامی زمینه ها جلب نماید.

مجاز بودن قالیشویی

مجاز بودن قالیشویی به این معنا است که این مرکز خدماتی دارای مجوزهای لازم برای ارائه کلیه خدمات شستشو، تعمیر، رفو و… می باشد و تحت نظارت اتحادیه قالیشویان فعالیت می کند و از سوی دیگر مشتریان اطمینان دارند که فرش های خود را به مرکز خدماتی امن سپرده و توسط کارشناسان با تجربه و با مهارت شسته می شود.

همچنین لازم است که بدانید که قالیشویی های مجاز مانند قالیشویی سعادت آباد تعرفه هایی را که برای خدمات خود دریافت می کنند از سوی صنف قالیشویی تعیین شده و برای این منظور برابر مقررات عمل می کنند.

خدمات قالیشویی در سعادت آباد
خدمات قالیشویی در سعادت آباد

ارائه خدمات قالیشویی در سعادت آباد

قالیشویی سعادت آباد علاوه بر خدمات شستشوی فرش خدمات دیگری نظیر رفوگری، رنگبرداری، دارکشی، شیرازه بافی، چرم دوزی و … نیز ارائه می دهد و این امر موجب شده تا مشتریان زیادی در سراسر تهران به این مرکز قالیشویی برای دریافت خدمات با کیفیت بالا مراجعه کنند. همچنین این مرکز در زمینه شستشوی مبلمان و انواع خوشخواب در محل نیز خدمات ارائه می دهد.

شماره تماس قالیشویی سعادت آباد

برای ارتباط با این مرکز قالیشویی و ثبت سفارش تنها کافی است به سایت قالیشویی زعفرانیه به عنوان مرکز اصلی مراجعه کنید و سفارش خود را با ذکر دقیق آدرس و شماره تماس ثبت کنید. همکاران ما به محض دریافت اطلاعات به محل مراجعه و برای ارائه خدمات خواسته شده شما اقدام می کنند. همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق همین سایت اعلام کنید و ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنید.

شستشوی اصولی فرش در قالیشویی سعادت آباد

فرش ها در معرض انواع مختلفی از لکه ها، کثیفی ها قرار میگیرند که به همین خاطر بایستی هر چند وقت یکبار اقدام به شستشوی آنها کرد. برخی مواقع بر اثر ریختن قهوه یا چایی لکه هایی ناجوری روی فرش به وجود می آید پاک کردن آنها برای شما کاری بسیار سخت په بسا نشدنی است. برای از بین لکه و شستن فرش قالیشویی سعادت آباد می تواند به شما کمک کند.

بهترین کار برای پاک کردن این لکه ها یا شستن فرش مد نظر تماس با یک شرکت قالیشویی زعفرانیه می باشد. امروزه اکثر شرکت های قالیشویی از جمله قالیشویی زعفرانیه با استفاده از دستگاهای پیشرفته و بروز قالی های کثیف شما را میشورند. کارخانه قالیشویی زعفرانیه یکی از بهترین قالیشویی تهران می باشد و در هر ایامی از هفته و شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

شستن فرش سخت ترین کار برای خانم های خانه دار است، به خصوص که فرش از جمله وسایل خانه است که به راحتی تمیز نمی شود، زیرا وجود یک لکه کوچک می تواند باعث ایجاد یک بحران شود. بنابراین همیشه خانم هایی را می بینیم که همیشه در حال تمیز کردن فرش خانه هستند. اما دانستن بهترین روش‌هایی که برای شستن هر چه بهتر قالی بکار می آیند بسیار مهم است. با ما همراه باشید در ادامه مقاله نحوه شستن فرش ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

مشکلات شستن فرش در خانه

  • یکی از مشکلاتی که در شستشوی فرش با آن مواجه هستیم این است که فرش ها آب زیادی را به خود جذب می کنند و هنگام شستن بسیار سنگین می شوند و شستشو و حمل و نقل آن را برای فرد با مشکل مواجه می کند، بنابراین بهترین کار برای برای انجام اینکار باید با یک شرکت قالیشویی در سعادت آباد تماس بگیریم.
  • در هنگام شستن فرش در خانه، فرش کثیفی های زیادی بین موهای خود نگه می دارد و بایستی به سختیاز شر آنها خلاص شد.
  • جنس برخی از فرش ها فرش از پشم است و این باعث می شود گرما را جذب کرده، آن را حفظ کند و در فضای اتاق ها منعکس کند، بنابراین برای فصل زمستان مناسب هستند.

بهترین روش برای شستن فرش ها

قبل از شروع فرآیند شستشو، فرش را با جاروبرقی تمیز کنید و مطمئن شوید که کاملاً عاری از گرد و غبار و کثیفی باشد. پاک کردن کثیفی فرش قبل از شستن آن با محلول فرش شوی (یا سرکه) باعث از بین رفتن لکه ها می شود.

شستشوی فرش در قالیشویی سعادت آباد
شستشوی فرش در قالیشویی سعادت آباد

شستشوی فرش در قالیشویی سعادت آباد

در شرکت قالیشویی زعفرانیه شستشوی فرش ها با استفاده از دستگاهای بروز و اتوماتیک قالیشویی انجام می شود، دستگاهی که به از بین بردن لکه ها و بوهایی که در عمق پرزهای فرش قرار گرفته اند، کمک می کند. شرکت ما با استفاده از آب داغ و پاک کنندهای شیمیایی مخصوص شستشوی فرش الیاف فرش را بخوبی انجام میدهد. دستگاه قالیشویی بصورت اتوماتیک با اضافه کردن مقدار مناسب آب گرم و پودر کار قالیشویی را انجام میدهد. همکاران ما سپس دستگاه را روشن کرده و به آرامی وبا دقت هر چه تمامتر از روی فرش عبور میدهند تا عملیات قالیشویی بخوبی انجام گیرد. برای آشنایی با راه های افزایش طول عمر فرش توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت قالیشویی زعفرانیه مطالعه کنید.

شرایط شستن فرش در خانه

اگر میخواهید که خود شما فرش را بشویید، ابتدا فرش را با آب سرد بشویید. سپس یک بطری را با آب سرد و یک چهارم قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و یک فنجان ولرم آماده کنید. سپس محلول پاک کننده را روی یک پارچه جاذب بپاشید. روی هر نقطه ای از فرش که لکه وجود دارد پارچه قرار دهید خوب مالش دهید تا لکه از بین برود. سپس پارچه دیگری را با آب سرد خیس کنید و روی فرش بمالید تا محلول پاک کننده از بین برود. سپس فرش را دوباره با یک پارچه تمیز پاک کنید.

با چه موادی فرش رو تمیز کنیم؟

  • فرش ها با استفاده از مواد طبیعی تمیز می شوند، مانند: سرکه سفید که یک ضدعفونی کننده طبیعی است که به تمیز کردن فرش با آب کمک می کند.
  • در صورتی که لکه ها بر اثر ریختن شربت یا آبمیوه ایجاد شده اند، بر روی فرش مقداری نوشابه بریزید، سپس با استفاده از یک تکه لباس خشک آن را بمالید تا پاک شود.
  • پارچه دیگری را با آب سرد خیس کنید و برای از بین بردن باقیمانده محلول شوینده استفاده کنید، سپس از همان روش اما با پارچه خشک استفاده کنید تا محل آب خشک شود.
  • یک تکه حوله را روی محل قرار دهید و سپس یک جسم سنگین را به منظور جذب مایع باقی مانده در فرش روی آن قرار دهید.

بهترین قالیشویی سعادت آباد

شما هم اگر جزء آندسته از افرادی هستید که لکه های زیادی برای روی فرش ما وجود دارد و خود قادر به پاک کردن آنها نیستید، می‌توانید با شرکت قالیشویی زعفرانیه تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه کرده و فرش شما را جمع و آنرا برای شستن به شرکت حمل کرده است. قالیشویی نیاوران از دیگر شعبات کارخانه قالیشویی زعفرانیه در تهران می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در نیاوران با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

بهترین قالیشویی سعادت آباد کدام است؟

قالیشویی زعفرانیه با بیش از ۳ دهه سابقه آماده ارائه بهترین خدمات قالیشویی سعادت آباد به ساکنین منطقه سعادت آباد می باشد.

شستشوی اصولی فرش در قالیشویی سعادت آباد به چه صورت می باشد؟

برای اطلاع از شستشوی اصولی فرش در قالیشویی سعادت آباد پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا 4.9 / 5. تعداد آرا: 11

تا کنون امتیازی داده نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابراهیمی
ابراهیمی
1 سال قبل

👌🏼عالی

سمانه
سمانه
7 ماه قبل

هم تعرفه قیمتشون خوبه هم کیفیت کارشون

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x