شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک فرش

شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک فرش

شستشوی مکانیزه فرش

در قالیشویی زعفرانیه شستشوی فرش با ماشین کاملا مکانیزه انجام می گیرد که به قالیشویی ارزش می دهد چون وجود دستگاه های جدید و به روز کیفیت کار را بالا می برد . روشهای مختلفی برای شستشوی فرش وجود دارد که درحال حاضر استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تاثیر بسزایی در تمیز کردن فرش دارد . در قالیشویی زعفرانیه با بودن سنسورهای حساس ، برس های شستشو با توجه به قطر فرش تنظیم می کند و همین امر باعث شده این برس ها به خوبی بین نخ های فرش نفوذ کنند و تمام ناخالصی ها را از بین ببرند .

شستشوی تمام اتوماتیک فرش

دستگاه های اتوماتیک تولد دنیای علم و صنعت امروزی هستند که این دستگاه ها ایمنی بالایی دارند و همین طور فرش را از جهت های مختلف شستشو می دهند . هنگام شستشو با ماشین های خودکار فرش به داخل دستگاه فرستاده شده و فرش خیس می شود.

آن گاه اپراتور خبره با انتخاب نوع مناسب شوینده ، آن را روی فرش پخش کرده و بعد از شستن فرش با بازبینی های مخصوص و گردگیری ، فرش با مساعدت دستگاه های فشار قوی آبکشی می گردد . برس های دستگاه با دقت و درست در مویه های فرش رخنه کرده و عملیات شستن را بهتر انجام می دهند و در پایان فرش توسط دستگاه لول می شود.

کارخانه قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی شمال تهران می باشد. در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در شمال تهران با ما تماس بگیرید.

شستشوی مکانیزه فرش
شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک فرش

شستشوی فرش با دستگاه مکانیزه چگونه صورت می گیرد؟

ما در صنایع مختلف با پیشرفت های زیادی روبرو هستیم و برای عقب نماندن از سایر جوامع باید با این تحولات حرکت کرد و درموارد مختلف از آنها استفاده کرد که در بخش قالیشویی زعفرانیه دستگاه ها کاملا خودکار بوده که می توانند همه عملیات شستشو را در کمترین زمان وبدون مداخله انسان انجام دهند که در این قسمت نحوه عملکرد دستگاه های خودکار را به ترتیب بررسی می کنیم .

برای دریافت خدمات قالیشویی فرمانیه با کارخانه قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی در فرمانیه در تماس باشید.

مراحل شستشوی فرش با دستگاه اتوماتیک

  • پس از گردگیری کامل فرش ، آن را داخل دستگاه قرار می دهند .
  • خیس کردن فرش به گونه ای که تمام الیاف آن کاملا خیس شود .
  • افزودن مواد شوینده کیفیت بالا و مرغوب فرش که یکی از مراحل مهم شستشو محسوب می شود .
  • شستشوی فرش با برس هایی که در طول یکدیگر قرار می گیرند وتمام قسمت های مختلف فرش را از هرگونه آلودگی پاک می کنند .
  • آب کشی کامل فرش و جدا شدن هر گونه مواد شوینده از الیاف فرش دراین مرحله به خوبی انجام می شود .

طراز کردن و خروج فرش از دستگاه به صورت خودکار به عنوان مرحله نهایی است و اما فرآینده شستشوی فرش تمام نشده ، در عوض فرش های لول شده باید به گرمخانه ها منتقل شوند ، تا زمانی که آب و رطوبت از الیاف فرش گرفته شده و فرش کاملا خشک شود .

در صورت نیاز به خدمات قالیشویی ولنجک با کارخانه قالیشویی زعفرانیه در تماس باشید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه های شستشوی فرش

دستگاه های مکانیزه در حال حاضر باعث شده که هزینه ها تا حد زیادی کاهش یابد زیرا می توانند 60 فرش را در یک ساعت بشویند . دستگاه ها در هنگام شستشو و آب کشی پرز فرش را از بین می برند که باعث می شود تمیز تر به نظر برسد . در حال حاظربا استفاده از ماشین های قالیشویی نوین نسبت به روش های سنتی شستشو فرش مقرون به صرفه تر شده که این امر منجر به کاهش چشمگیر هزینه های آب و برق شده است . این دستگاه ها دارای تنظیمات هوشمندی هستند که در داخل هنگام شستشو به بافت الیاف فرش آسیبی وارد نمی شود .

مزایای استفاده از دستگاه های کاملا مکانیزه در قالیشویی زعفرانیه

  • این دستگاه ها بسیار دقیق بوده و فرش را به شیوه های مناسب شستشو داده و هر نوع لکه وآلودگی را از روی فرش پاک می کند .
  • باعث کاهش قابل توجه هزینه آب و برق می شود .
  • از خستگی زیاد از حد کارگران جلوگیری می کند و می تواند با چندین اپراتور کار کند .

برای دریافت خدمات قالیشویی سعادت آباد با کارخانه قالیشویی زعفرانیه تماس بگیرید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی و رفوگری در سعادت آباد می باشد.

شستشوی تمام اتوماتیک فرش
شستشوی تمام اتوماتیک فرش

تفاوت شستشوی فرش به صورت دستی با شستشوی خودکار

با توجه به اضافه شدن قیمت فرش از یک طرف و نقش آشکار آن در چیدمان منزل ، انتخاب یک قالیشویی خوب و مطمئن برای نظافت تمیز و دقیق فرش بسیار حائز اهمیت است . قالی شویی در گذشته به روش سنتی بسیار متداول بود چون فضای شستشو برای خانواده ها در خانه های ویلایی آماده بود و هم وقت مردم نسبت به شرایط کنونی آزادتر بود . با پیشرفت آپارتمان نشینی فضایی برای شستشو دستی فرش وجود ندارد اما با این حال عده ای باز هم شستشوی اتوماتیک در قالی شویی را نمی پسندند.

جهت دریافت خدمات قالیشویی نیاوران با کارخانه قالیشویی زعفرانیه در ارتباط باشید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه در محدوده نیاوارن خدمت رسانی می کند.

شستشوی فرش به صورت سنتی در مقابل شستشوی خودکار

هنگام شستشوی فرش دستبافت دقت کنید که رنگ ها با هم قاطی نشوند به علاوه فرش دستبافت پس از خیس شدن سنگین شده و کار جابه جایی و آویختن آن را در منزل بسیار سخت می کند . ضمناً اگر فرش دستبافت خشک نشود تار و پود آن پوسیده شده و از عمر مفید فرش کاسته می شود که با توجه به موارد یاد شده توصیه می کنیم برای شستشوی فرش دستبافت به سراغ روش های سنتی یا دستی نروید.

در قالیشویی زعفرانیه کل فرآیند شستشوی فرش به صورت خودکار انجام می شود و مواد شوینده به کار رفته در قالی شویی رنگ فرش را ثابت نگه داشته و آب چرک با مکش های قوی تخلیه می شود پس از خالی شدن آب توسط خشک کن ها کاملا خشک می گردد .

در صورت نیاز به خدمات قالیشویی الهیه با کارخانه قالیشویی زعفرانیه از بهترین قالیشویی ها در الهیه تماس بگیرید.

انتخاب قالیشویی مکانیزه در تهران

با توجه به وسعت تعداد قالیشویی های در شهرهایی مانند تهران ، انتخاب یک قالیشویی آنلاین خوب کار ساده ای نیست . پیشنهاد می کنیم که قبل از سپردن فرش خود به هر قالی شویی در مورد فعالیت های آن تحقیق کنید ، دیده شده است که فرایند شستشو در برخی از قالیشویی ها به جای کمک به افزایش طول عمر فرش آسیب ناچیز به فرش را تشدید کرده وعمر آن را کاهش می دهد .

با توجه به این مطلب ، قالیشویی ماهر می تواند قبل از دریافت فرش ، تمام قسمت های فرش را از نظر سلامت آن بررسی کند به عنوان مثال یک قالیشویی خوب در تهران به عنوان قالیشویی زعفرانیه وجود دارد که کیفیت کار آن مورد تایید تمام مشتریان است که به آن رجوع کرده اند .

قالیشویی در ازگل یکی از شعب کارخانه قالیشویی زعفرانیه می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی و رفوگری و مبل شویی با ما در تماس باشید.

شستشوی مکانزه فرش با دستگاه تمام اتوماتیک بهتر است یا شستشوی دستی؟

نوع شستشوی فرش، به نوع و جنس فرش بستگی دارد که در قالیشویی زعفرانیه به تمام این موارد در شستشوی فرش دقت کافی خواهد شد.

برای شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک فرش به کجا مراجعه کنیم؟

جهت شستشوی مکانیزه و تمام اتوماتیک فرش به قالیشویی زعفرانیه مراجعه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا 3.3 / 5. تعداد آرا: 12

تا کنون امتیازی داده نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x