شستشوی فرش با شامپو فرش

روش صحیح شستن فرش در خانه با شامپو فرش

روش صحیح شستن فرش در خانه با شامپو فرش به چه صورت می باشد؟ آیا شستشوی فرش با شامپو فرش کار درستی است؟ این سوال برای تعداد زیادی از افرادی پیش می آید که قصد دارند شستشو فرش های خود را در منزل و با استفاده از شامپو فرش انجام دهند. فرش جزء مهمی از دکوراسیون منزل هر ایرانی است و البته کثیفی و کثیفی نیز جزئی از هر فرشی است. یک فرش به دلایل زیادی می تواند کثیف باشد. بنابراین باید بهترین و مناسب ترین پاک کننده ها را برای درخشندگی فرش بیاموزید.

شستشوی فرش با شامپو فرش

گاهی اوقات کثیفی برای شستن فرش باید به قالیشویی فرستاده شود، اما در موارد جزئی دیگر شستن فرش با شامپو فرش می تواند مشکل را حل کند و نیازی به هزینه زیادی نخواهید داشت. جایگزین های شامپو فرش پول پول و نحوه شستشوی فرش با شامپو فرش را در نظر بگیرید و روند استفاده از این نوع شوینده را بررسی کنید. قالیشویی زعفرانیه برای شستشو قالی و مبلمان از شیوه های اصولی استفاده می کند. در ادامه روش صحیح شستن فرش در خانه با شامپو فرش را توضیح می دهیم.

شامپو فرش

شامپو فرش یک شوینده خنثی است که برای تمیز کردن فرش هایی که مواد روغنی ریخته شده اند استفاده می شود. شامپو فرش برای شستن فرش های دستی و فرش های نرمی که در اثر شستشوی زیاد آسیب دیده اند نیز استفاده می شود.

قالیشویی در ولنجک ارائه دهنده خدمات قالیشویی در کارخانه قالیشویی زعفرانیه می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی با ما در تماس باشید.

ویژگی های یک شامپو فرش خوب

از آنجایی که انواع فرش و موکت بسیار متنوع است، یک شامپوی استاندارد فرش باید با همه این نوع بافت ها سازگار باشد و بتواند همه آنها را تمیز کند و در عین حال کمترین آسیب را به بافت فرش و موکت وارد کند. فرش تحویل دهید به همین دلیل کارشناسان آن را یک شامپو فرش مناسب با کمترین میزان مواد شیمیایی می دانند. این ویژگی باعث می شود که رنگ فرش در استفاده از شامپو فرش تداخل نداشته باشد و پارچه فرش نرم و شاداب بماند.

قبل از شستشوی فرش، شامپو فرش را تست کنید

روش صحیح شستن فرش در خانه با شامپو فرش این است که ابتدا برای تست کردن شامپو فرش اقدام نمایید. برای اینکه مطمئن شوید شامپوی انتخابی به فرش شما آسیب می رساند یا خیر، باید مقدار کمی آب و محلول شامپو فرش را روی گوشه ای از فرش تست کنید تا مطمئن شوید شامپوی مورد نظر رنگ را از روی فرش پاک می کند. رنگ ها را حذف نمی کند و با آنها تداخل نمی کند.

کارخانه قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی سعادت آباد می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی در سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

شستشوی فرش با شامپو فرش
شستشوی فرش با شامپو فرش

شستشوی صحیح و اصولی فرش با شامپو فرش

کار با شامپو فرش بسیار آسان است اما هنگام استفاده از آن باید به یکسری نکات توجه کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. برای شستشوی فرش در منزل با شامپو فرش به روش زیر عمل کنید:

قبل از استفاده از شامپو فرش، سطح فرش را تمیز کنید. این کار را با دقت و حوصله انجام دهید زیرا هرچه گرد و غبار بیشتری از فرش پاک شود نتیجه بهتری خواهید داشت. طبق دستور روی بسته شامپو فرش (این مقدار برای برندهای مختلف ممکن است متفاوت باشد)، مقداری شامپو فرش را در آب گرم حل کنید تا کف کند. کف تشکیل شده در محلول آماده شده را با استفاده از اسفنج روی سطح مورد نظر بکشید. این کار را به آرامی انجام دهید زیرا هدف از شامپو زدن فرش تمیز کردن پرز فرش است.

برای دریافت خدمات قالیشویی نیاوران با کارخانه قالیشویی زعفرانیه در ارتباط باشید. کارخانه قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده خدمات قالیشویی در نیاوران می باشد.

مراقب باشید سطح مایع محلول شامپو فرش روی فرش نرسد. این کار باعث چسبندگی سطح سطح می شود و از طرفی سطح دیرتر خشک می شود. همچنین این کار باعث خیس شدن ریشه فرش می شود و اگر این کار را چند بار تکرار کنید فرش شما پوسیده می شود. هنگامی که کف محلول متوقف شد، می توانید محلول را دوباره هم بزنید تا کف شود و از کف استفاده کنید.

یک ایده ابتکاری برای استفاده از کف شامپو فرش این است که محلول آماده شده را در ظرف خالی مایع شستشوی حاوی فوم بریزید تا محلول به صورت کف خارج شود. حدود نیم ساعت صبر کنید تا شامپو فرشی که استفاده می کنید با اکسیژن واکنش نشان دهد تا ادرار موجود در فرش حل شود سپس محلول و ادرار حل شده را با پارچه ای از روی فرش پاک کنید. این کار را در سمت دیگر فرش انجام دهید. پس از چندین بار تمیز کردن دستمال مرطوب را تعویض کنید.
بگذارید فرش خشک شود.

در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در شمال تهران با کارخانه قالیشویی زعفرانیه در ارتباط باشید. قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی در شمال تهران می باشد.

تا زمانی که فرش خشک نشده راه نروید و روی فرش ننشینید، در غیر این صورت ظاهر فرش شما کثیف می شود.
پس از خشک شدن، فرش را با جارو درشت یا جارو چوبی در جهت خواب تمیز کنید. با کمک برس مویی که دیگر استفاده نمی کنید یا با حمام نمک، موهای فرشته خود را بشویید تا موها به حالت طبیعی خود برسند.

شستشوی فرش با شامپو فرش
نحوه شستشوی فرش با شامپو فرش

جهت دریافت خدمات قالیشویی فرمانیه با کارخانه قالیشویی زعفرانیه در تماس باشید. قالیشویی زعفرانیه ارائه دهنده انواع خدمات قالیشویی در فرمانیه می باشد.

از شامپو فرش خانگی استفاده کنیم یا شیمیایی؟

شامپوهای فرش با پایه شیمیایی که در فروشگاه ها به فروش می رسند، عموماً قدرت تمیز کنندگی بالاتری دارند و فرش ها را بهتر تمیز می کنند، اما گاهی اوقات به دلیل غلظت مواد شیمیایی که استفاده می کنند، به الیاف فرش آسیب می رسانند (مخصوصاً هنگام تمیز کردن با دست). فرش). به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند شامپو فرش خانگی را با استفاده از مواد اولیه در دسترس درست کنند این ترکیب را می توان به دو روش تهیه کرد:

  • با مایع ظرفشویی شامپو فرش خانگی درست کنید
    سه قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را با یک قاشق غذاخوری سرکه سفید و چند قطره وایتکس داخل کاسه بریزید و با کمی آب سرد مخلوط کنید. محلول حاصل را روی نواحی آسیب دیده اسپری کنید و فرش را با یک پارچه نخی تمیز پاک کنید
  • شامپو فرش خانگی را با سرکه و جوش شیرین تهیه کنید
    جوش شیرین و سرکه سفید هر دو برای تمیز کردن لکه های فرش خوب عمل می کنند. برای تهیه شامپو فرش با استفاده از آن، ابتدا مقداری جوش شیرین را روی فرش بریزید و بگذارید تا به بافت فرش خیس بخورد. سپس حوله ای را با مقداری آب مخلوط با مقداری سرکه سفید خیس کنید و محل کثیف را با حوله پاک کنید تا کثیفی آن با جوش شیرین پاک شود.

قالیشویی الهیه یکی از شعب کارخانه قالیشویی زعفرانیه می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی در الهیه با ما در تماس باشید.

شستشوی فرش با شامپو فرش کار سختی نیست و با رعایت چند نکته روش صحیح شستن فرش در خانه با شامپو فرش به راحتی قابل انجام است. با این حال، برخی از فرش ها به شدت کثیف هستند و لکه ها و روغن ها به عمق الیاف نفوذ کرده اند. نظافت چنین فرش هایی در منزل با استفاده از شامپو فرش عملا غیر ممکن است و می توانید از خدمات آنلاین قالیشویی زعفرانیه کمک بگیرید.

در صورت نیاز به خدمات قالیشویی در مرزداران با کارخانه قالیشویی زعفرانیه بهترین قالیشویی در مرزداران در تماس باشید.

آیا شستشوی فرش با شامپو فرش باعث چرک مردگی فرش می شود؟

در صورت استفاده از شامپو فرش نامناسب و یا تمیزکردن با روش غیر اصولی بله فرش چرک مرده شده و نیاز به شستشوی اصولی توسط قالیشویی زعفرانیه دارد.

بهترین روش برای شستشوی فرش با شامپو فرش چیست؟

در این مقاله از قالیشویی زعفرانیه به طور کامل به مواد لازم و راهنمای انجام صحیح شستشوی فرش با شامپو فرش پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه نمایید.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا 3.9 / 5. تعداد آرا: 11

تا کنون امتیازی داده نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرام
آرام
1 سال قبل

این ایده ک از ظرف فوم شست و شو استفاده کنیم خیلی عالی بود،ممنونم.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x